Iltoja!

On mukavaa olla lomalla! :)) Sain nukkua pitkään ja herätä omaan tahtiin, lorvia kotona univaatteet päällä ja hiukset takussa ja siivota ilman mitään kiirettä. Oon tänään siivonnutkin kovasti, kun huomenna varmaankin kaksi kaveria tulee käymään kun on mun synttärit. Pitäähän sitä aina ystäville kakkukahvit tarjota, mutta tosin ilman kahvia. ;) Niin tosiaan olen tänään tehnyt suursiivouksen! Pyyhin pölyt, lakaisin ja luuttusin lattiat, vaihdoin petivaatteet/tuuletin ne, järjestelin hiukan tavaroita, vein likaiset vaatteet pyykkiin, laitoin lattialta ja sängyn alta vaatteet kaappiin ja vaihdoinpa jopa matotkin. Olen ollut ahkerana. Kudoin minä sitten mattoakin tänään, mutta kiinnostus lakkasi kuitenkin kohtuu pian... Äiti sitten saikin mattoni loppuun väkertää. :D

Mitähän huominen tuo tullesaan...? (tai oikeastaan jo tämä päivä...) Äidiltä ja isältä olen oikeastaan saanut jo lahjat, se mekko ja iltalaukku ja kaulakoru oli oikeastaan ne lahjat. En sitten tiedä onko niillä vielä joku pieni lahja, mutta en usko. Mukavat lahjat ostivatkin. :) Toinen huomenna tulevista ystävistä ei ole lahjaa vielä hankkinut ja vaikka sanoin että ei tarvitse etsiä niin ei ottanut kuuleviin korviinsakaan... Mutta hali olisi ihan tarpeeksi minulle, ei tarvitsisi väkisin etsiä sen kummepaa. Ja toinen ystävistä on ollut salamyhkäinen lahjansa kanssa. Vinkkinä että se lahja on tulevan varalle ja jotain sen suuntaista... Mutta en yhtään tiedä mitä se on. Ensin tuli mieleen e-pillerit ja vauvanvaatteet, mutta ne ei kuulemma onneksi kyseeseen tule. :D Sitten lisävaihtoehtoina oon miettiny jotai wanhojen päivään liittyvää.. mutta tuskin siihen kuitenkaan on hän mitään hankkinut. Olen tehnyt aika selväksi että haluan itse päättää ja ostaa omat kamppeeni siihen päivään. Mutta mitä se sitten on? Tulevan varalle... Noh, huomenna se selviää! Enkä muuten itse asiassa tiedä edes milloin he aikoivat saapua, ei siitäkään annettu kunnon vinkkiä. On se jännää nyt. :D

Nöpö ja Tiikeri tuossa nukkuvat sikeästi. :)) Nöpö nukkuu mun sohvalla ja Tiku sängyllä. Tikru valtaa aina mun sängyn, se lojahtaa nukkumaan aina ihan keskelle sänkyä. Se on kiva kun mulla on jenkkisänky niin silti tuntuu joka yö olevan ahdasta kun Tiikeri vie aina suurimman osan tilasta, herra kun on. Nöpö sitten usein keskellä yötä kiipeää mun niskaan nukkumaan ja hurisee siellä. Ja joku vielä sanoo kissoja itsenäisiksi. :D Minun katit ei ainakaa itsenäisiä ole, Nöpö äsken vaati mun huomioo, piti palloo heitellä ja kiipeili syliin rapsuteltavaksi. Tiikeri on sellainen sylivauva. Aina tulee sykkyyn ja puskemaan jalkoja. Pojulla oli tänään ihme villitys päivä. Se juoksenteli mun kanssa pihassa, veti ihme hyppyjä ja spurtteja, kiipeili puihin ja hyökkäili kivien kimppuun. Karvat oli sillä ihan pörrössä kun se veteli jotain omaa showta. Ihme kisulit mulla. ;)

Ehkä sitä olisi nukkumaankin ehdittävä, että aamulla jaksaa nousta ylös. Yhtään kun en tiedä milloin pitää olla valmiina vieraiden varalle. Hyvää yötä minulta ja kissoilta! =)

Tässä vielä muutama kuva ihan hömelöistä kissoista... :P

1318972567_img-d41d8cd98f00b204e9800998e1318972765_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1318973095_img-d41d8cd98f00b204e9800998e 1318973265_img-d41d8cd98f00b204e9800998e